mom40 aynı haftadayiz canimmgecen.benimde aralıklı sancı.oldu korktum acile gittim yarım parmak kadar açılma olmuş ebe korkma bu doğum açılması dedi bebiş kendini doğuma.hazirliyor dedi sancılarını telefona kayıt al bu uygulamada kasılma sayar var zaten ona göre bilirsen rahatlatır bu seni