Sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu. Benimde kızım olcak nasipse. Bir tanede oğlum var 3,5 yasında. Şöyle söyliyim pıhtılaşma gbi bir durumum hiç olmadı. Kanamada görmedim. Ama o aralar evimde agır işler yapmıştım doktor bundan olabilcegini söyledi ve sonrasında bir süre evimde yattım hiçbirşeye elimi sürmedim. Diken üstündeydik yani ya bişe olursa diye. Sevincimizi bile anca anca yaşayabiliyoruz bir sorun yok diye. Ama tabi herşey Allahtan gelir o ayrı. Gebeligi öğrendigimden beri progestan kullanıyordum cünkü kese etrafında kanama vardı, sonra o kanama bitti ve plesenda ayrımı oldu. Ve alttan kanama hiç görmedim doktorumda şaşırmıştı hatta normalde kanamada oluyormuş bu gbi durumlarda ama yinede progestan kullanmaya devam ettim . 22. Haftada kestik kullanmayı.