Gzd_gzd Hanımlar hamilelikte göğsünde minik et beni şeklinde kahverengi ben çıkan oldu mu? Benim bu şekilde ben çıktı garip geldi
Deletedmom667 Gzd_gzd bnm boynumda mınıcık cıktı bırde sırtımda çay agacı kremı var onu surdum dustu ama cok mınıkcı bnm
ikinciprensimgeliyor Yalniz goguste mi gobek kol alti boyun her yerde cikti elimi atinca sinir oluyorum
Baby_girl Deletedmom667 çay ağacı yağı sürünce kendiliğinden mı koptu ?kaç gün kullandınız benim de nohut büyüklüğünde var daha da çıkıp büyüyor
Deletedmom667 Baby_girl bn 2 gun surdum ama dedıgım gıbı yenı cıkıyordu benım mınıktı hemen engelledım
Deletedmom667 25agustos Petra Biorichi Çay Ağacı Merhemi google a yaz kuzum ben bunu kullanıyorum bir cok seye ıyı gelıyor yanık sınek ısırıgı ws evımde hep vardır bu kremden.
zeykob Benim heryerimde çıktı. Hamilelikten miymiş? Yüzümde dahi ufak çıktı. Boynumda, göğsümün altında, karnımda, küçük küçük birsürü. Şeker tüketmekten sanıyordum ben, birkaç yıl önce yaktırmıştım dermatoloji doktoru öyle demişti.
25agustos Deletedmom667 teşekkür ederim canım. Bende de öok uzun zamandır var yüzümde et ben kulağımın orada. Zararı yok ama yine de rahatsız oluyır insan. Deniycem teşekkür ederim 😊