rmys568 ben ilk aylarda hamurişi filan abartmıştım biraz,çok değil ama normalime göre fazlaydı.dediğiniz gibi misafirlikler filan,suyu fazlalaştı maalesef,karın çevreside haftasına göre önde.bence o yüzden oldu.bir süredir dikkat ediyorum.yine bir tık fazla.o yüzden azlatmakta fayda var.herkesin bünyesi aynı olmuyor tabi,kimisi de çok yiyor hiçbir şey olmuyor 🤷♀️ canınız çekip de hiç yememezlik de yapmayın ama 😊