obirannem Merhaba anneler ben devletin verdiği kartı kaybettim de nasıl iptal ede bilirim tekrar yenisini nasıl isteye bilirim bilgi olan var mı
sarilale123 obirannem bankayı arayın kayıp kart bildirimi yapın, kartı kapatırlar, adresinize yeni kart yollarlar yada bankadan almanızı isterler