Missgod bir önceki gebeliğinden dolayı ekstra endişe yaşaman çok normal canım. Ama annelik böyle maalesef bize ilk 12 hafta hep riskli dendiği için annelik iç güdüsü o korku sağlıklı olduğunu bilsen bile oluyor. O korku artık hep bizimle ömür boyu 🫣 bebişler sağlıklı olunca her şekilde her koşulda bizi zaten bırakmıyorlar. 21. Haftama giricem eredeyse şu bahsettiğin korkuyu yaşamadığım 1 gün bile hatırlamıyorum. Sen içini ferah tutmaya çalış. Strese sokarsan kendini önce kendine zarar verirsin sonrada bebişime böyle düşün 🫶🏻