mirhas34 Arkadaşlar daha kesem görülmemişti bu gün idrardan sonra kahverengi lekeleme geldi peçeteye normal mi bu ağrım felan yok
00ayse00gul mirhas34 bende böyleyim adet gününden belli lekelenme yaşıyorum doktorum iğne hap ve yatıp dinlenmemi önerdi
mirhas34 00ayse00gul kesem gözükmedi doktorum 1 hafta sonraya randevu dedi Salı günü gidicem normal hayatına devam et dedi çünkü tehlikeli birşey görmemişti maalesef bekleyeceğim bende