4-10 şubat arası son regl tarihim. 14-19 şubat arası da takvimde yumurtlama dönemi olarak gözüküyordu ve değerlendirdik. yaklaşık 10 gündür birkaç kez ayrı zamanlarda sağ ve sol kasığıma saniyelik ağrı girdi, bir kez de aynı ağrıyı belimde hissettim. akıntı artışım çok fazla ve sürekli var. idrara normale göre çok daha fazla çıkıyorum. midem bulanıyor diyemem ama bir garip rahatsız ve hassas gibi. göğüslerimde de dolgunluk ve hassasiyet var. dayanamayıp 25 şubatta freely erken gebelik testini yapmıştım ve negatif çıkmıştı. bugün tekrar dayanamadım ama evde erken gebelik testi kalmamış artımed kaset test yaptım ve sonuç ilk 5 dakika içinde böyle çıktı, güvenilir olmadığı için ve daha adetime de olduğu için bilemedim. yorum yapabilir misiniz lütfen. beklenen adet tarihim 4 mart gözüküyor.
https://imgyukle.com/i/SVnhhP
https://imgyukle.com/i/SVni8q