Kızlar merhaba. Çarşamba günü gebeliğimi 11.35 değerle öğrendim. Beklenen adet tarihim 26 Ocak görünüyordu. Pazartesi gel test verelim dedi. Testi verdiğim gün test negatifti. Erken gebelik testi yaptım bu sabah o da kalın ama pembeliği az görünen bir test çıktı. Doktor biraz ketum ve belli değil gibi konuşunca çok üzüldüm kızlar. Adete 1 gün kala öğrenmiştim betayı. Şu an adetin ikinci günündeyim. Kanamam lekelenmem yok ama 10 saniye vuran bıçak saplanmaları, kramplar mevcut. On gündür hafif hafif vardı zaten. Lütfen beni rahatlatın kafamı rahatlatamadım 😔