Bugün perinatoloji randevum vardı doktor yatış yapalım takip edelim bir kac gün ve ciğer geliştirici iğne yapalım dedi fakat hastanede yer olmadığı için yatış yapamadım Çam sakuraya gittim ve yatışa gerek yok ciğer geliştirici iğne yapalım iki doz dedi ilk dozu bugün oldum kafam çok karıştı bir yatışa gerek var bir yok dendi ciğer geliştirici iğne vurulup evde geçirenler biraz süreçten bahsedip yardımcı olabilirler mi🌸