ebobel evet normal canım bende bahadır yaşıyorum 33 haftadayım.gecenlerde bir kere düzenli.sanci yokladı hatta doktora gittim ebe bebiş hazırlık yapıyor normal korkma dedi sende korkma sadece vücudunu tanı ve yalancı kasilmayla düzenli olanı ayırt edersen rahatlarsın eğer olursa da korkma tabiki seni rahatlatmak için söylemiyorum araştır bunları goruceksin zaten suyun da gelse,nişan da gelse doğum.hemen başlamıyor kendini sakin tutmaya calis