kızlar ben 23′ünde kadın doğuma gitmiştim enfeksiyondan dolayı sol yumurtalıkımda bir şey görmüştü biraz inceledikten sonra hamilelik şüphen var mı diye sordu ben de şüphemin olduğunu ama henüz belli olmayacağını adetimden sonra öğreneceğimi söyledim sonra benden kan testi istedi diğer gün için 24′ünde gittim kan testi verdim sonuçlarım çıktı beraber baktık beta hCG 1:20 çıktı gebelikten şüphelenenmiştim dedi gördüğüm şeyde dedi hamile kalma ihtimalin çok yüksek bilgin olsun demişti ama ben pik’i değerlendirmiştim aslında dün lavaboya girdiğimde çok özür diliyorum peçeteyle kendimi temizledikten sonra açık pembe öyle akıntı gibi bir şey geldi ben de pek şey yapmadım çünkü adetim 3 martta dedim herhalde adetim yaklaştığı için oluyor daha sonra şüphelendim ve günlük ped taktım ama az önce tekrar lavaboya girdiğimde günlük pedim’de böyle kahverengi desen kahverengi değil pembe desen pembe değil lekelenme var yani sizce ne olabilir adetim yaklaştığı için olabilir mi ya da gerçekten yerleşme lekelenmesi mi yardımınızı istiyorum kızlar başına böyle bir şeye gelen var mı???