ikibalannesiii Kızlar salı günü ikili test yaptırdım e nabızda sadece bu iki değer çıkmış diğer risk oranları da e nabıza düşüyor mu yoksa doktor mu görüp raporu veriyor bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim 🌸
eni67 Burda test sonucu çıkmaz canım o gerçek sonuçu doktorun görür ancak bu sonuçlarla risk varmı yok mu anlaşılmıyor grafik olması lazım 📈💹 onuda sadece doktor görüyor
ikibalannesiii eni67 anladım canım ben oda düşer sanıyordum teşekkür ederim 6 sında gel dedi beklicem artık
eni67 Ense kalınlığı güzel 3 üzeri risk altında oluyor demişti doktorum benimde 1.7 idi burun kemiği olması da olumlu maşallah ❤ sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah