laminci teşekkür ederim. Nebahat uzunay diye bir doktora aldım. İnşallah iyidir. Normalde çam Sakura hastanesine takipliyidim. Planlı Sezeryan gün vermeyi. kaldırmışlar. Bende riske atmak istemedim. Bu hastaneyi tavsiye edenler var. İnşallah herşey iyi olur