kedimekim Haftadan beri lekelenme yaşıyorum sat 14+4 ama bebeğim 15+4 çıktı. Rahim ağzına yakın kanama alanım vardı o gitmiş ama Plesenta arkasında kanama alanı var dedi şimdide küçükmüş ama korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye. Başına gelen var mı nasıl geçti süreç
sulnat kedimekim bende 10 haftalık gebeyim geçen hafta doktor Banada kanama alanın olmuşmuş dedi şuan bir sorun yok fazla hareket etme yat dinlen dedi Allah çocuklarımızı sağ sağlim kuçagımıza almayı nasip etsin
kedimekim sulnat bende ağızdan Progestan alıyordum ama artık vajinal al dedi haftada bir Progestan iğne verdi. Size kullanmanız için bir şey verdi mi