emine1235278 İyi aksamlar kızceler bisey sorucam ikinci gebeligim planlı sezeryan olucak suan 28+5 im 30.cu hafta kontrol var ne zaman tam tarih verirler bilgisi olan yazabilirmi acaba 🤔 🌸💖
aysgl330633 emine1235278 ortalama hafta söylemiş miydi mesela ben 38de planlı sezaryen oldum 37 de gittiğimizde gün almıştık
1ogrencianne emine1235278 benim de sezaryen olacak 2. si. Normal doğum tarihim 26’sı mesela 16’sı olur Allah nasip ederse dedi. 10 gün öncesini söyledi 😊
emine1235278 vanilya_kokusu_ sağ Salim kavusmak nasip olsun insallah🤲🏻🌸 banada soylese keske 30 da 🤣🤣
Mege_Adanisa vanilya_kokusu_ yaa aynı günüz 🥹benim de 18 Mart Allah nasip ederse keşke biraz öne alsa bayrama denk geliyor 😢
emine1235278 tolgaycann_ sag salim kavusmak nasip olsun🤲🏻🌸insallah bende ogrenebilirim oglumdada sezeryandi ama soylememislerdi suyum gelince acil gitmistim gun vermemislerdi
emine1235278 fgormez ilk oglumda sezeryandi ama gun vermemislerdi 39+3 de suyum gelmisti acil girmistim o yuzden suan ogrenme derdindeyim :)
vanilya_kokusu_ emine1235278 teşekkür ederim canım 😘🩷 Ama erken ya 😂 vermezler tahmini doğum tarihini sor
emine1235278 1ogrencianne bende oyle hesap ediyorum 17 mayis diyo bi hafta cikiyorum 10 mayis garantiliyorum ama doktorlarin hesabi daha degisik sanirim biraz okudum arastirdim benim hesabim gibi olmuyo 🤔
User123456788 emine1235278 37 de veriyorlar genelde bnde inşallah salı günü öğrenicem ne zamn kavuşacağımızı🤗
User123456788 emine1235278 zor oluyor da mecbur duruyorsun insan sabırsızlanıyor artık 30 dan sonra 😂😂
1ogrencianne emine1235278 doktor bana ilk muayenede direkt son adet tarihime bakıp gün verdi ben bir şey demeden. 26 haziran beklenen doğumun ama sezaryen olacağı için 16 haziran olur nasipse dedi. Tabii acil durumlar falan olmasın da günü 10 gün öncesini söyledi kendisi. Seninki bir şey demiyor mu?