beautiful_
Iyi şükür🌷Birden aklıma geldi.
Ilk okuldayken bütün çocukları büyük zala topladılar en son ben girdim.Aniden zil çaldı bende kapıda bekliyorum giriş dar bu arada.Yüzüm çocuklara doğru düşüyordum ki 2 arkadaş biri sağ diğeri sol kolumdan tutdu.Arkadan çocuklar itekliyor ben havada kalmıştım sallanıyordum bir yukarı bir aşağı😂😂😂😂5 6 kere havada asılı kaldıkdan sonra kaldırdılar öğretmenim sınıfa gidince su verdi falan.O zaman çok korkmuştum ama şimdi hatırlayınca gülüyorum😂😂😂