Dmakog yok onu henüz konuşmadık ama suyu iyi zaten Doğum pozisyonunda benim kafası aşağıda yarın muayene edecek söyleyecek galiba ben kesinlikle öncelik olarak sezaryen istemediğimi belirteceğim çatım müsaitse umarım normal planlarız tabi değilse diretmiycem 😄senin nasıl olacak konuşuldu mu sezaryen diye okudum bir an pardon 🙈düzelttim sonra