krdmnsanemm Kızlar merabaa🤗 15+3 olduk oğluşumla arada bi otururken sanki içimde böyle nasıl desem bişey kayıyormuş gibi hissediyorum bu haftalarda bebek hareketi hissedilir mi siz ne zaman hissettiniz ilk hareketini bebişlerinizin 😌
EsinKaraglle krdmnsanemm ben ilk 17.haftada hissetmiştim 😄🤰🏻 Şu an 19+4 üz iyice belirginleşti hareketler 😍