gkceakt 11+4 te yaptırdım sonucum 10 iş gününde çıktı canım 12+5 te cinsiyetini söylediler hatta bölge sorumlusuyla görüştüm istersen sana da söyleyebilirim dedi bende doktoruma söyleyin parti yapıcam dedim oda doktoruma raporu göndermiş altına da cinsiyeti yazmıştı doktor kardeşime göstermiş çünkü mesajı raporda yazmıyor zaten raporu bana da ilettiler çünkü