yeliz123tr Kızlar döngüm 27 28 29 gün genelde. Ama bu ay 2 gün geçti test yaptım negatif. Böyle olup gebe olan var mı
1cey yeliz123tr reglden 5-6 gün önce ağrılarım başladı regl gibi ve anladım sonra kahverengi lekelenme oldu ama hala regl yok, kesin gebelik var dedim testte negatif çıktı, reglimi iki gün geçince yaptım ve silik çıktı, kanda da net çıktığı zaten
Sunshine123 yeliz123tr Ben de aynıyım 33. Gün bugün normalde döngüm 28 gün, en fazla 31 gün olmuştu. Hala gelen giden yok. Birkaç gün önce adet ağrılarım oldu geçti
Sunshine123 yeliz123tr hayır yapmadım 3 yıldır olmuyor zaten gebelik gibi hissetmiyorum. Dün sadece ovulasyon yaptım gebelik olunca o da pik oluyor demişlerdi diye baya silikti
Sunshine123 yeliz123tr Benim normalde gecikmem olmaz ama hormonal bir dengesizlik var gibi bu aralar. Geçen ay da ara kanama olmuştu. Bir şeyler düzelsin diye beklerken iyice tersine gidiyor gibi Allah yardımcımız olsun 🤲
yeliz123tr Sunshine123 amin canım bende kahverengi akıntı geldi şimdi regl hala yok bilmiyorum ne oluyo
Sunshine123 yeliz123tr Aa neyse üzülme canım en azından önüne bakarsın🌸 ben ne yaşıyorum acaba ne zaman gelecek bende ilk defa böyle oldu