Herkese selamlar, 7 haftalık hamileyim. Son birkaç gündür ağzımda özellikle ikindiden sonra başlayan acı metalik bir tat oluşuyor. Salçalı yemekler, çorbalar falan sıcakken sanki acıymış gibi geliyor. Eşime soruyorum tadı normal diyor. Sizin de başınıza geldi mi? Nasıl geçer?