busra34__ Moz bende nstye giricem merak ettim üstteki ne alttaki ne oluyor tam olarak bilen varsa bana da açıklasın 🥲
Moz winnie_the_pooh bence de yok ama bugün doktorun bana al sen de yüksek sancı çıktı falan dedi yani bugün gerçekten beni şok üstüne şoka uğrattı
winnie_the_pooh Moz 20 nin üzerine çıkmamış ama 😅 biz okulunu okumadık sonuçta bilmiyorum tabi de çok yüksek sancı değil bence 😄
Elisa0110 Moz bende 32 de gidicem o hafta da giren de varmış onun için sordum kaçıncı hafta da diye 😊
Nslsh-989 Sancınız yok gözüküyor benimde bu değer aralığında 37. Haftadayım doktorum daha ne olsun harika dedi
Moz Elisa0110 canım ben devlete de bazen gidiyprum oraya gittiğimdr 30 dan itibaren nst ye sokmak istediler ben istememiştim