neessco İlk tüp bebek denemesi sonuç negatif oldu. Böyle sonuçlanıp daha sonra kendiliğinden hamile kalan var mı? Ya Ya da merkez tarafında neden olmadığı tarzında bir değerlendirme için çağrıldınız mı?