ysmnvrl Selam canım anneler 27+5 haftalığız ikiz kızlarım olcak inşallah ama hala isimde kararsızız varsa isim önerilerinizi alayımm teşekkür ederim
3kedili2bebekli ysmnvrl ikizlerimin ikisi de kız olsaydı hilal yıldız koyacaktim biri kız açelya koydum şimdi kardeşi olacak akasya düşünüyorum belki fikir olur ☺️
zskgnd ysmnvrl Alya ve talya bayılıyorum uyumlarına bir kızım var ismi Alya şimdi yine hamileyim cinsiyet belli değil ama kız olursa talya koymayı planlıyorum
Havin49_ ysmnvrl ikizlerim kız olsaydı ikra be sare koyacaktım ama oğluşlarım oldu yağız ve yaman koydum
Semra_ayzit busraisa benim eşimde inci mercan için çok israr etti ama Mihra -Miray koyduk biz kura çektik😅
hanega ysmnvrl sağlıkla doğsunlar inşallah benim ikiz kızlarım olsaydı ilay ve umay koyardım hamilelerin duaları kabul olurmuş benim için de dua ederseniz çok sevinirim 🥰🫶🏻💐