08061999 Kizlar transferimin 4. Gunu cok agri oldugu icin muaneye geldm bir kac postumdan bilen vardir belki altan muane etmek isterse doktor diye endiseleniyorum yani tuttu mu tutmadi mi bilmiyorm ama etkilerse diye bi korkum var
1_2_3_4 08061999 alttan muayene uygun gördü ise sıkıntı olmaz çünkü bende Hamile olduğumu duyunca dedim ki alltan muyane zararlı diye duymuştum dedim uygun görmezsem karından bakılır dedi o yüzden doktor ne derse Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum
3kedili2bebekli 08061999 hiç korkmayın sorun yok tüp bebek baslangicinda sürecinde alttan muayene normal ama şu an tutup tutmadığını goremeyebilir her türlüsünde
atesvesu 08061999 USG cihazını rahime kadar yapmıyor ki vajinal kanaldan bakıyor alttan bakması daha iyi daha net görünüyor gebeliğimin ilk başlarında kaç kere vajinal usg oldum bir zararı olmadı
08061999 1_2_3_4 onceligm karinimdan dicem yoksa kendimi kotu hissedirim eger illa altan derse insallah sorun olmaz
08061999 Havin49_ o farkli bi durum benm daha bekleme asamasindayim agrim oldugu icin geldm yoksa hic gelmeye niyetim yokdu
buse76 08061999 şuan yeni transfer olduğunuz için bakacaklarını sanmıyorum baksa da bişey göremez zaten acaba ohss durumu mu oldu o kadar şiddetli ağrıysa normal değildir ama adet ağrısı gibi ağrılar bende olmuştu
buse76 08061999 belki ilaçlardan olabilir Cnm çok ilaç kullanıyoruz bu dönemde vücut alışmaya çalışıyor
eni67 Benim tüp bebek doktorum 9 hafta olana kadar alttan baktı böyle daha sağlıklı demişti ama sizin transfer olalı çok yeni bakılırmı bilemedim ki