Esma006 yok vermedim testi iftar öncesi yaptım
Kubra381 Canım adetin gecikti mi?
Kubra381 anladım canım inşallah vardır ❤️
Ftmn123- benm adetlerim düzensiz Bugün döngünün 36.günü
Kubra381 Yani daha adet olmadın deme hayırlısı olsun canım
Ftmn123- nasıl anlamadım?
Ftmn123- testim pozitif canım adet olmadım test yaptım
Kubra381 Canım hamile mısın sen ?
Kubra381 Eğer hamileysen ne güzel hakkında hayırlısı canım!
Ftmn123- evet postu ben açtım test bana ait
Ftmn123- çok teşekkür ederim darısı size ve isteyen herkese inşallah 🤲🏻
Kubra381 Yok biliyorum post sana ait canım hayırlısı olsun canım 🌺
Kubra381 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸
Ftmn123- adet olmadın mı yani diye sordunuz o yüzden diyorum
Kubra381 Allahım bizlerede tez vakitde böyle kıpkırmızından göster Amin Hayırlı Olsun glm
anneyim01 Amiin amiiin Allah razı olsun 💝
Kesin var hamilesin tebrikler canım ❤️
tugbaokcular teşekkür ederim🌹
Kubra381 Tamam canım
Esma006 gebelik testi gayet net yani yanlış pozitif değildir herhalde 😅