feyzzzzz 9 haftalık gebeyim ve saçlarımı boyamak istiyorum ama zararı olur diye korkuyorum. Deneyen var mı aranızda
buketdeniz19 feyzzzzz canım ben doktoruma sordum bitkisel boyalarlaa yapabilirsin sadece dedi kimyasal boyalarla olmaz dedi benim doktorum zararlı gördü istersen sende kendi doktoruna bir sor herkes aynı düşüncede olmuyor çünkü
_pearl feyzzzzz malesef zararlı kendime aynada baktıkça deliriyorum moralim bozuluyo dibim geldi 😒 boyuyum nolcak diyorum sonra korkuyorum
Weenie feyzzzzz ben boyattırdım açıcı hariç normal boya kullanabilirsin amonyaksız ben kuaförde öle yaptırdım