elifeser_ Merhaba devlet hastanelerinde şeker yükleme testi için kadın doğum bölümüne mi gitmemiz gerekiyor yoksa farklı bir bölüm mü yapıyor. Doktorum benden istedi testi ama hangi bölümde yaptırmam gerektiğini sormayı unuttum. 🥲
twobabymomm elifeser_ kadın doğuma sabah aç karnına gidiyorsunuz. O size içeceğinizi veriyor içeceği içmeden bir kere kan veriyorsunuz. İçeceği içtikten bir satt sinra tekrar kan. Sonra 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz. Bu kadar ben şehir Hastanesi’ne gidiyorum süreç böyle işliyor beni de 25. Haftada çağırdı doktor
elifeser_ twobabymomm Bende şehir hastanesine gidiyorum. Yüksek ihtimalle aynıdır. Teşekkür ederim 🙏🏻
nazliguneyli10 Normal bı kadın doguma gidiyosunuz o zamn haftaniz gelmişse size söylüyor size reçete veriyor devlet hastanesi kendiniz aliosunuz eczaneden şekerli suyu yani ilk kizimda öyleydi şimdi degistiyse bilmiyorm