yenibiranne__ Doktor 10 gün sonra gel dedi 9. Güne randevu aldım 6+2 ye denk geliyor kalp atışı için çağırdı duyan varmı bu haftalarda
sucukluyumurta07 yenibiranne__ 6+2 deyim 6+5 de gıdecegım hem kese kçhem kalp için. İnşallah görünür ve vardır. Size yazarım pazartesi
bmkl yenibiranne__ Ben 6+0 da duyamadım , embriyoyu da göremedim ama yolk sacı gördük. 7+0 da hem embriyoyu gördüm hem kalp atışını duydum. Kişiden kişiye değişiyor sanırım daha erken ya da geç görenler de var
Yvhbb yenibiranne__ bugün gittim canım 6+3 haftalık ama göremedik sadece kesenin büyüdüğünü gördük 10 gün sonra tekrar gidicez
alyoo yenibiranne__ duyamazsanız endişelenmeyin 7-8 haftaya kadar yolu var bazen geç duyulabiliyor ama inşallah beklemede duyarsınız bizde 6+5 de duymuştuk
salihaturky 6+2 de ne bebek ne kalp göremedim bugün 8+5 bugün duyduk gördük çok şükür acele etmeyin zaman verin ulstrasyona göre de 8+2 çıktı bir hafta geriden geliyordu yakaladı haftasını
buketdeniz19 yenibiranne__ 6+1 de bebeğide kalp atışınıda görmüştüm canım ben ama herkeste aynı olmuyor bu durum
tqymom yenibiranne__ ilk bebeğimde 6+3 de gördüm ve kalp atışını duydum, şimdi ikinciye hamileyim 6+5 de gitdim görünmedi, sadece kese göründü, sonra 8 haftasında gitdim gördüm ve duydum
lepiska27 yenibiranne__ bugün duydum bende 6+3 de çok zor duyduk biraz uğraştı doktorumuz 3-4 saniye dinledik sadece
byzkds yenibiranne__ 6. Hafta da kalp atışı görüldü ama çok küçük dedi dinletmedi, sizinde görülür inşallah🪷
ebrudefnee yenibiranne__ bence o haftada kalp atışı için erken ama duyanlarda oluyor 2 gebeliğimde de 7. Haftadan sonra gitmiştim kesinleşsin diye kalp atışını o zaman duymuştuk