Kızlar tansıyonum alfamet içtigim halde bazen 14 bazen 13 cıkıyor doktorum 1 hafta düzenli bak ona göre yatış veririz dedi son 1 haftada 3 kere 14 cıktı hamileigin başından belli bu şekilde tandıyonum en yüksek 17 gördüm doktorum aizce yatış verir mi