sevalklyn 9+4 deyim kızlar ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Bazen 8.5 bazen de 9.6 arası gidip geliyor tansiyonum. Pazartesi kontrole gideceğim ama endişeliyim. Bebeğime bir şey olur mu ya da bunun nedeni ne olabilir aranızda yaşayan var mı?
bmkl sevalklyn Gebelikte tansiyon düşüklüğü normal bir durum hatta yüksek olmasından çok çok daha iyi. Benim de 8/5 filan çıkıyor, doktorum sana bir belirti yapmıyorsa baş dönmesi vs sorun yok eğer yapıyorsa sık sık az az ye ve sıvı alımını artır demişti. Kısacası bebeğe bir zararı yok
sarilale123 sevalklyn benim de düşük çıkıyor doktorum hamilelikte gayet normal sıkıntı olacak bir şey değil dedi. Eğer ki baş dönmesi falan yapıyorsa maden suyu içebilirsin demişti
cokkasmabeabi sevalklyn tetikleyicileri bulmanız lazım. Benim açlıkla tetikleniyordu tansiyon düşüklüğü. Yaninizda ayranla gezin 😬
sehnazz000 sevalklyn bana olmaz demişti yüksek olması sıkıntılı düşükte belirti yoksa önemli değil demişti doktor
sevalklyn cokkasmabeabi çok yemek yiyemiyorum normalde de öyleydim. 50 kilo falanım ama gün içinde ara ara yemeye çalışıyorum 😑 Tavsiyeniz için teşekkür ederim 🙏
rumeysa_d 8/5-9/6 benim normal tansiyonumdu, gebelikte 4’leri gördüm haftalarca ama korkma tuzlu beslenmeye çalış. ihtiyaç görürse doktorun zaten iyot takviyesi yapar. düşük olması yüksek olmasından daha iyi, yükseğin tehlikesi var o yüzden için rahat olsun 🌸