kizlar bugun 39+2 kontrolumüz vardı . doktorum ilk defa çatı muaynesi yaptı ve eline bi kemik geldigini bu kemigi bebeğin aşabilecegi ihtimalini ve sezeryanada dönebileceği ihtimalini belirtti . daha önce basına boyle bisi gelen varmı acaba bu belirsizlik beni biraz üzdü acikcasi :(