emelikoo muayene çok uzun sürmüyor bence ya benim ilk doktorum olmadığı için sorunlarımı ben kendim söyledim oda cevapladı hatta unuttuklarım için geri döndüm muayene sırasında eşimde sordu cevapladı sonrasında herhangi bir kanama vs olursa numarasını verdi arayabilirsiniz diye tatlı bi doktor yaklaşımı güzel bakalım bir süre deneyeceğim hastası çok olduğu için iyidir diye düşünüyorum ama