bsrayksl2 22 gün önce doğum yaptım ilk gebelikti ve sezeryan oldum bir hafta sonra fala korseye başladım keşke dah önce alsaymışım kesinlikle dikişleri acıtmıyor aksine destekleyip daha rahat hareket etmenizi sağlıyor, takmadığım zaman hala iki büklüm yürüyorum ama takınca yürümem hareket etmem çok rahatlıyor gece rahatça yatıp sağa sola hareket edebiliyorum, ben şu an cırtlı olanı kullanıyorum onu da zaten istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz