Sağ ventrikul dar dediler 3.2 mm sol normal 7 mm falan yazmış rapora pulmoner damar dar dediler 25 haftalık hamileyim bu tanıyı 19 haftalıkken öğrendim sonra 23 haftalıkken profosor doktora gittim oda fallot olmadığını hafif dar olup tedavisinin olacağını şuan kesin tanı koyamadığı mi doğumdan sonra bebeği görmek istediği söyledi kadın doğum doktorum özel bir hastanede ve bana tekrar şehir hastanesine gidip baktirmami doğuma ona göre planlayacagimizi söyledi bizde 19 haftalıkken ilk tanıyı koyan doktora gittik çocuk kardiyoloji ama söylediği hiç birşey raporla uyuşmuyor ve profosorun dedikleriylede uyuşmuyor böyle bir tanı koyulup düzelen var mı çok zor bir dönem Ankara’ya gidicez üçüncü bir görüş almak icin