tatliheyacan Kızlar selammm 39+3 deyim doktora gittim bebik 40+3 de gözüküyor 1hafta önden gidiyor. Doktor dedi ki hafta sonu sancın gelmezse pazartesi suni sancı ile doğumu başlatacağız dedi. Biraz korkuyorum. Yaşayan var mı?
twobabymomm tatliheyacan sıfır açıklık ile bana da başlattılar ama benim ki tansiyondan dolayı mecburdu. İnşallah sizin kendi sanciniz gelir . Gelmese bile suni sancı da sıkıntı yok bir şekilde baş ediliyor
yasemincel65 tatliheyacan ben de 39+5 oldum dün de muayeneye gittim. Henüz sancım vs hiçbir şey yok ortada. Doktorum bekleriz dedi. 41 e kadar yolu var. Fakat bebeğin hareketleri çok ama çok önemli dedi. Gün içinde kesinlikle takip et. Suyun vs gelirse de haftaya kadar haber et dedi. Haa eğer sancı yok su yok ise haftaya kararımızı veririz dedi.
yasemincel65 tatliheyacan bebek iriyse bazen doktorlar öyle yapıyormuş. Benimki şu anda 3400 görünüyor, doktor rahat doğurursun dedi. Muhtemelen bende de haftaya kadar sancı vs olmazsa ya birkaç gün bekle der ya da suniyle başlatır. 🥹
tatliheyacan twobabymomm en son 1cm açıklık dediler pazartesi bugün bakmadılar. Pazartesiye kadar gelmezse suni olacak dedi bira korkuyorum dayanılmaz mı acaba
kubos_ tatliheyacan korkma normal doğum sancısndan pek de farkı yok. Benim 9 cm açılmam olduğu halde suni sancı verdiler kendi sancım zaten vardı farklı bişey değildi. O kadar açılmaya niye suni sancı verildi hala anlamış değilim de neyse shdkkddh
twobabymomm tatliheyacan tabikide hayır dayanılmaz olsa doguramayiz zaten korkma insakkah ger şey güzel olur 🥰🤲
gizeml Benimde şuan 37+5 pazartesi suni sancı vererek doğumu başlatmak istiyorlar çok korkuyorum acaba kötü mü suni sancı
mihriban1707 gizeml bizde bugün 37+5 olduk ama pazartesi doğum için erken değil mi benim doktorum 16 marta kadar beklemeyi düşünüyor eğer o güne kadar doğum başlamazsa
kubos_ tatliheyacan hiç anlamadık bizde o sancının arasında gelip seruma bişey enjekte ettiler annem bu ne için dedi suni sancı dediler
1cey tatliheyacan regl sancısına benzer ağrı giderek artan modeli, kişide kişiye değişiyor korkmayın açılmanız olması için hurma ananas iyi oluyor diye duydum farklı şeyleri de deneyin suni sancı alırken hareketsiz yatmayın hareketler falan yapın doktorun önerisiyle
rukiye299 tatliheyacan bende ayni durumu yaşıyorum 38+1 ama 1 hafta önde demişti ilk zamanlar ona göre takip yapiliyo doktor 39+1 takibi yapıyor haftaya 40 olacan bakalım suni sancı veririz dedi bende napcam bilmiyorum kendi tarihimi beklesem yoksa 1 hafta öndekinmi bilemiyorum bilenler yazsin
tatliheyacan rukiye299 işte önde olunca bu kadar beklemeyin yeterli sem gel dedi bana pazartesi büyük gün
tatliheyacan yasemincel65 ya elimden geleni yapıyorum ama içimi kaplıyor özellikle geceleri ama Allah büyük sonu mutluluk olsun 🌸