ferimah bnim dr devletteydi ilk 6 ay devlete gittim somra özele geçti yine kendi doktoruma gittim ama doktorum özellikle devlette yoğun bakımı iyi olan bi hastaneye devam etmem gerektiğini söyledi aynı zamanda devlete de gittim 2 hafta gerilik vardı bizde de o zamanlar yaşadığım yerde şehir hastanesi açılmadığı için üniversite hastanesinde doğum yaptım ben . Yerinde olsam devlete de takipli olurdum araştırıp , kendi doğum yapacağın hastanede ki yenidoğan bölümüyle bi görüş istersen , daha küçük haftada dogann bebiş içinde yerleri ve cihazları var mı diye