betulozcaan1 canım ben 11.35 ile öğrendim çarşamba günü. adetime 1 gün vardı. seninki çok çok iyi inşallah pazartesiye ikimiz de çoook güzel haberler alacağız anda kal ben günlerdir stresli ve üzgündüm sevinememiştim bile ama önemli olan annenin psikolojisi. burdaki tatlı anneler beni aşırı rahatlattı gir benim profilimdekileri oku sen de rahatla aşkımmm iyiyiz çok iyiyiz new mama problemsss 😍😍