auroraa92 Gayet memnun kaldım, iki kişi daha vardı önümde. Zaten asistanı önceki gün arayıp bazen anomali görülen hastaların muayenelerinin uzayabildiğini söylemişti. Tabii dedim, insanlar canıyla uğraşıyor neticede, hadi hadi diye darlamanın lüzumu yok diye düşündüm. Ultrason görüntüleri, yaptırdığım testler vs hepsini yanımda götürmüştüm. İyice inceledi baktı, yaklaşımını da çok beğendim. Ben memnun kaldım.