Drusnm2 adetim 5 gün geçti sonuç 2 çıktı . Yani hamile değilim demi . Kesin sonuç çıkar yani demi 5 gün gecikmeyle artık
nazliigul Drusnm2 benim de 10 gün geçmişti ve test verdiğimde bu şekilde çıkmıştı sonra adet olmuştum 😅
aslmoms 5 gün gecikmeye çıkardı diye düşünüyorum. 5 ten yüksek olmalıydı. Çok fazla geç döllenme olmuşsa bilemem
shrbnkrks Değeriniz bana göre yükselir gibime geldi çünkü ilişkinin üstünden 15 gün geçti dediniz bende defalarca kan verdim 2 çıkıyordu sonradan yükselme oldu tam negatif genelde 0.200 felan oluyor
Drusnm2 irem_yksl 6-10 arası şüpheli genelde . Adet geçsin kan ver iki katına çıkması lazımmış 48 saat arayla