Hilalfamiiinnnn inşş yüksek tansiyondan hast de yatıyorum erken doğum riskim var tek yumurta ikizi hamileyim.🙁 ben memnunum hocamdan pozitif biri bugüne kadar bana hiç olumsuz bişey söylemedi sorduğunuz her soruya cevap veriyor. Acil bi durumda kendisine direk ulaşılmıyor numara vermiyor buraya gelin bana ulaşirlar diyor. Ücreti 158 lira randevu almak zor çok hastası var memnun kalmazsaniz devam etmesiniz