Orkidem8 bu arada ben hemşireyim size tavsiyem öyle bir tarih seçmemeniz . Sizin gibi düşünüp yazdıran birsürü insan var sonra 10-12 tane sezeryan oluyor hemşireler yetişemiyor, ciddi anlamda. Bu sefer istekleriniz gerçekleşmemiş oluyor . Daha sakin bir gün tercih etmenizi isterim. Zaten 38 i gecse daha iyi olur