Gzdmn Idrarimda lokosit cikti doktor uromisin diye ilac verdi ilk dozu o gun aldim ikinciyi uc gun sonra dedi eczaci farkli anlatti kafam karisti bu Durumu yasayan var mi
EsMasal Gzdmn doktorun söylediği şekilde kullan canım. İdrardaki miktara göre doktor doz ayarlıyor, eczacı o kadarını bilemez