Merhabalar
Bugün çam sakurada kontrolüm vardı. 2. Sezeryan olacağım. 36 haftalık hamileyim. Artık planlı Sezeryan için gün verilmiyormuş. Kanama su gelmesi olursa gelin dedi. Riskli bir durum bence. Avrupa yakasında başka bir devlet hastanesi arayışındayım. Varmı tavsiye edebileceğiniz bir hastane