Peri_1 korkma kişiden kişiye çok değişiyor ağrısı, regl ağrısının giderek artan versiyonu. Ben suni sancı aldım bende açılma olmadı çok çok yavaş ilerledi, suyum da azaldığı için sezeryan oldum. Seçeneğim olsa suni sancı almadan direk sezeryana girmek olurdu, boşuna suni aldım strese girdik bebek de bende, ama her insanda farklı burda çok okudum suni alıp hemen açılması olan, kolay ilerlemesi için kesinlikle yatma hareketsiz durma 😅 doktorum güya çok sevilen övülen doktor ama hem yanıma annem dahil alınmadı hemde bana şu hareketi yap bu hareketi yap diye yönlendirme olmadı. Uygun hareketlerden vesaire yap doktoruna danışarak