zorunlu değil bana doktorum demişti ki, eğer bir hastalık varsa gebeliği sonlandırmak isterseniz diye öneriyoruz. sonuçta herkes aynı şekilde bakmıyor. ben 2-3’lü yaptırmadım daha sonradan merak ettim 4’lü taramayı yaptırdım çok şükür bir şey de çıkmadı