yorum yapan tüm annelere içten teşekkürlerimi sunuyorum çünkü ben 11 yıldır şeker hastasıyım benim 3 yaşında bir oğlum var ve bu geçen mayıs ayında 34 haftalık bebeğimi kaybettim karnimda kalbi durdu ve vefat etti korkum endişem bu yüzden acaba tekrar birşey olurmu olmaz mı korkusu var bende ama sizin yorumlarınız içimi ferahlatı 🥰