Gencbirannis BurcuMusti3107 sizin illi normal doğum muydu? Benim sezaryendi doktor iş yapmayı ve ilişkiyi yasakladı nişan lekelenme vs gelir diye
BurcuMusti3107 Gencbirannis benim ilk doğumda anormaldi Buda öyle olacak inşallah ilkinde ilişki falan yaşamdık ama bunda deneyeceğim
Gencbirannis BurcuMusti3107 eğer normal olacaksa evet ilişki açıklığı arttırır diyorlar ben ayaga kalkmaya bile korkuyorum 😀😀
elifato merveyldz54 bişe sorabilir miyim bende 37+6’dayım bel ve kasık ağrılarım var sancım nstede 20-40 arası çıkıyor ama hiç açılmam yok açılmam olmadığı için doktorum yatış vermedi İlişki açılmaya yardım eder mi