aysemamii Aslında çok erken bir gebeliğim var 5 haftalık keseye göre herkes erkek diyor ama yüzük testi yaptik 2 kere yuvral dönüyor o bildiğim kadarıyla kız demek sizce nedir
anethole aysemamii böyle şeylere inanıyor musunuz hâlâ yaaa. Doktor 14. haftadan itibaren bacak arasını görüp cinsiyeti söyledi ben 22. hafta detaylı ultrasona girene kadar cinsiyetine kesin gözüyle bakamadım 😅
aysemamii anethole ne bileyim herkes keseden tahmin yapıyor ya bana da erkek olabilir dediler aslında cok kız istiyorm işte bir ümit 😂😂